אמנת שירות

אמנת שירות אפי קפיטל


חברת אפי קפיטל בע"מ שואפת לייצר ללקוחותיה "בית", שיספק תחושת ביטחון ויציבות בכל תהליך רכישת הדירה ולאחר קבלת המפתחות לדירה.
החברה מתחייבת כלפי לקוחותיה, לערכי ההגינות, המקצועיות והאחריות - שהינם נר לרגליה במטרה להבטיח שירות אמין, איכותי ומקצועי, תוך הקפדה על חווית הלקוח ויצירת ערך מוסף ללקוחותיה.
החברה מתחייבת כלפי לקוחותיה, לספק שירות איכותי, להשתפר ולהתייעל, להנחיל את רוח החברה ועקרונותיה אצל הספקים השונים ומטעמה, להתעדכן ולהתאים את השירותים והמוצרים לצרכים המשתנים של הלקוחות.
 
 

תהליך הרכישה

החברה מתחייבת לנהוג בלקוחותיה באופן אחראי והגון, לספק מידע מהימן ומקיף, לספק חומרים שיווקים איכותיים , תוך שמירה על אמינות והגינות הפרסום.
אנשי המכירות יהיו זמינים למתעניינים ב-*3633 ויחזרו לכל מתעניין עוד באותו יום עבודה.
החברה מתחייבת כלפי לקוחותיה, כי צוותי המכירות, יספקו מענה המותאם לצרכיהם, תוך מתן שירות אדיב ונעים, יספקו מידע מקיף ועדכני על הפרויקט וסביבתו, מתוך הבנה מקצועית בתחום הנדל"ן והכל בשקיפות מלאה.

החוזה

החברה מתחייבת כלפי לקוחותיה, למתן חוזה ברור והגון וכי תעמוד בכל התחייבויותיה החוזיות, משרדי עורכי הדין מטעמה יעניקו ללקוח ומי מטעמו שירות אדיב וזמין, יענו לכל פנייה של הלקוח ו/או מי מטעמו באופן מקצועי ומהיר ובמסגרת לוח הזמנים שנקבע ע"י החברה.
החברה מתחייבת כי חוזה חתום יוחזר ללקוח תוך 10 ימי עסקים בכפוף לקבלת ייפוי כוח נוטריוני חתום ע"י הקונים.
החברה מתחייבת כי מסמכי המשכנתא המצריכים התייחסות וחתימה של החברה – יטופלו תוך 14 ימים עסקים לכל היותר.

שינויי דיירים

החברה מתחייבת כלפי לקוחותיה, לסביבת עבודה נעימה ונקיה, אשר מתאימה וערוכה לקלוט לקוחות, מתאמי שינויי הדיירים מטעם החברה, יספקו ליווי אישי המותאם לצרכי הלקוח, לאורך כל תהליך הטמעת השינויים בדירה וביצוע הבחירות מול הספקים.
החברה מתחייבת לתמחור הגון, זמני עיכוב במסירה ריאליים ביחס לטיב השינויים המבוקשים ונכונות לאפשר התאמות בדירה לצרכי הלקוח.
החברה מתחייבת כלפי לקוחותיה, כי מתאמי שינויי הדיירים יהיו זמינים, נעימים ומקצועיים, ויספקו תשובות ופתרונות ראויים לצרכי הלקוחות. החברה מתחייבת להקצות מתאם/ת שינויי דיירים ייעודי/ת לכל פרויקט, אשר ת/יצור קשר עם הדיירים בהתאם ללוחות הזמנים של חברת הביצוע בפרויקט.

שירות לקוחות

החברה מתחייבת כלפי לקוחותיה, כי שירות הלקוחות יהא זמין בכל נושא ועניין, שאלה או בעיה המצריכים התייחסות של גורמי החברה.
שירות הלקוחות ייתן מענה, בין השאר, בנושאים הקשורים בתשלומים, הסברים על הצמדות, מדדים, ריביות, משכנתאות וילווה את הלקוחות בכל השלבים החל מקבלת חוזה מכר חתום וכלה בתהליך המסירה של הדירה וסיוע בתקופת הבדק והאחריות.
אנו מתחייבים למענה אדיב, שירותי, סובלני ומקצועי, תוך מתן מענה לכל פניה. עינב או אורית משירות הלקוחות של החברה תחזורנה אל הלקוח עוד באותו יום עסקים.
לפניות, ניתן להתקשר למחלקת שירות הלקוחות במס' הטלפון : 03-6189001 בימים א'-ה' בין השעות 10:00-13:00 ו-14:00-16:00, במענה הקולי של החברה או במייל: Sherut@efficapital.com